Results 1 of 1 total

Your search criteria Study Type: Undergraduate

Advertising and Market Communication

Add to Watchlist (Please login)

Quick Overview

  • University Hochschule für Kommunikation und Gestaltung
  • Degree Bachelor of Arts
  • Degree Bachelor of Arts, B.A.
  • Study Type Undergraduate
  • Mode of admission without admission restriction
  • Beginning Students First-year students can only apply or register for the winter semester.
  • Standard period of study (amount) 6 semesters
  • Study Mode (elucidation) dual system; full time
  • Location (main / branches campus) Stuttgart
  • Admission semester winter semester
  • Subject

    Das Communication Studies gehört zum Studienbereiche Journalism, Publishing Studies der Fächergruppe Language and Cultural Studies.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Journalism, Publishing Studies.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Language and Cultural Studies.

    Communication Studies

    Das Media Management gehört zum Studienbereiche Economic Sciences der Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Economic Sciences.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Media Management

    Das Media Studies gehört zum Studienbereiche Media Studies der Fächergruppe Language and Cultural Studies.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Media Studies.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Language and Cultural Studies.

    Media Studies

  • Areas of Concentration Advertising, Branding and Product Management, Communication, Entrepreneurship, Social Media and Media Management, Trade Fair and Event Management