Results 1 of 1 total

Your search criteria Study Type: Second cycle

Digital Marketing Management

Add to Watchlist (Please login)

Quick Overview

  • University International School of Management
  • Degree Master of Arts
  • Degree Master of Arts, M.A.
  • Study Type Second cycle
  • Mode of admission without admission restriction
  • Deadline for Beginning Students Start jederzeit möglich.
  • Standard period of study (amount) 4 semesters
  • Study Mode (elucidation) distance studies; full time; part time; part time degree programmes for professionals
  • Location (main / branches campus) Berlin, Dortmund, Frankfurt am Main, Hamburg, Köln, München, Stuttgart
  • Admission semester all quarters
  • Subject

    Das Economic Sciences, Economics gehört zum Studienbereiche Economic Sciences der Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Economic Sciences.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Economic Sciences, Economics

    Das Marketing, Distribution gehört zum Studienbereiche Economic Sciences der Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Economic Sciences.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Marketing, Distribution

    Das Media Management gehört zum Studienbereiche Economic Sciences der Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Weitere Informationen zum Studienbereich Economic Sciences.

    Weitere Informationen zur Fächergruppe Economic Sciences, Law.

    Media Management

  • Areas of Concentration Content Commerce, Digital Business Models, Digital Communication, Digital Distribution, Digital Marketing Strategy, Influencer Marketing, Omnichannel Management